Müzede Bir Gece izle, Müzede Bir Gece 1 izle, Müzede Bir Gece Filmini izle, Müzede Bir Gece Türkçe Dublaj izle, Müzede Bir Gece Hd izle | Jet Film izle

Müzede Bir Gece Türkçe Dublaj izle

× Bilgi! Film açılmıyorsa üstteki alternatif Player seçeneklerinden birini seçebilirsiniz.

Müzede Bir Gece Türkçe Dublaj izle

Müzede Bir Gece Türkçe Dublaj izle

Ulusal Tarih Müzesinin karanlık koridorları belki de en inanılmaz günlerini yaşıyordu. Tarih öncesi yaratıklar, korkunç eski çağ savaşçıları, kayıp Efrica kabileleri, tarihin gördüğü en büyük kahramanlar ve daha neler neler tarihin koridorlarından çıkıp bu müzdede yerlerini almışlardı. Hepsi dondurulmuş gibi ya da dondurulmadılar mı acaba? Bir aksiyon komedi filmi olan "Müzede Bir Gece", Ulusal Tarih Müzesinin yeni gece bekçisi Larry, tüm ziyaretçiler evlerine gittiklerinde asıl maceranın başladığına tanık olacaktır. Hayatı boyunca fantastic maceralar peşinde koşmuş olan Larry Daley (BEN STILLER),unların ona hiçbir çıkar sağlamadığını ve bu yüzden işssiz kalıp oğlunu göremeyecek duruma geldiğini fark edince gerçek bir iş arayışına girer. Rüyalarındaki büyük hayalin bir gün onu bulacağından emindir. Fakat böyle bir hayalin bu kadar canlı ve heyecanlı gerçekleşeceğinden tabii ki haberi yoktu… İşindeki ilk gecesinde büyükçe bir el feneri ve aşırı kullanılmaktan yıpranmış bir kullanım klavuzu ile koskaca müzede tek başına kalır. En azından o yalnız olduğunu düşünmektedir. Fakat bir dakika , bu ses de ne? Larry bütün şaşkınlığı ile koskoca müzedeki tüm yaratıkların teker teker canlanmasına şahit olacaktır…Dünya tarihinin en korkunç yaratığı T-Rex, Hun İmparatoru Atilla , kaplanlar, maymunlar ve bir müzede tarihe karıştığını düşündüğünüz her şey taker taker koridorlarda dolaşmaya başlayacaktır. Tarihin sayfaları içinden çıkan yüzlerce karakterin içinde yalnızca Teddy Roosevelt (ROBIN WILLIAMS) ona bu kaosun sebebini ve çözümleme yolunu gösterecektir. Tekrar işini kaybetmekten ve bu yüzden oğlu Nick’i görememekten korkan Larry müzeyi zarar görmeden korumaya ve işine devam etmeye karar verecektir. Jetfilmizle.Biz Sunar İyi Seyirler.

1 Dehşet Verici Kötü2 Korkunç3 Çok Kötü4 Kötü5 Ortalama6 İyi7 Güzel8 Çok Güzel9 Harika10 Şaheser (2 votes, average: 9,00 out of 10)
Loading...
Metascore :
48
Eklenme Tarihi : 02-11-2012
Vizyon Tarihi : 2006-12-29
Ayrıca Film Böyle Tanınır : Una noche en el museo, Нощ в музея, Uma Noite no Museu, Une nuit au musée, Noc v muzeu, Nachts im Museum, Nat på museet, Öö muuseumis, Noche en el museo, Night at the museum - yö museossa, La nuit au musée, Mia nyhta sto mouseio, Μια νύχτα στο μουσείο, Noć u muzeju, Éjszaka a múzeumban, Laila moutraf be'museon, Una notte al museo, Night Museum, Naktis muziejuje, Natt på museet, Noc w muzeum, À Noite, no Museu, O noapte la muzeu, Ночь в музее, Noč v muzeju, Müzede bir gece, Нiч у музеi, Night at the Museum: The IMAX Experience
Yapım : ABD, İngiltere (2006)
Süre : 1 saat 48 dakika
Filmin Ödülleri : 2 Ödül & 8 Adaylık
Film Müzikleri : Eye of The Tiger, Dem Bones, The Champs - Tequila, Mandy, Camptown Races, She'll Be Comin' Round The Mountain, Fatboy Slim featuring Bootsy Collins - Weapon Of Choice, Earth Wind & Fire (as Earth, Wind & Fire) - September, Keke Palmer featuring Cham - Tonight, McFly - Friday Nite
Filmin Toplam Bütçesi : $110,000,000
Filmin Toplam Hasılatı : $574,480,841, 15 Mart 2009 Son güncellenme.
Filmin Çekim yapıldı ülke : American Museum of Natural History - Central Park West at 79th Street, Manhattan, New York City, New York, USA

Yönetmen

Shawn Levy
Yönetmen

Oyuncular

Ben Stiller
Larry Daley
 Bill Cobbs
Reginald
 Jake Cherry
Nick Daley
 Ricky Gervais
Dr. McPhee
 Robin Williams
Teddy Roosevelt
 Kim Raver
Erica Daley
 Patrick Gallagher
Attila the Hun
 Rami Malek
Ahkmenrah
 Pierfrancesco Favino
Christopher Columbus
 Charlie Murphy
Taxi Driver
 Steve Coogan
Octavius
 Mizuo Peck
Sacajawea

Film Resimleri

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle
  1. sıla dedi ki:

    inanılmaz güzel bir flim bn çok beğendim özelliklede rexi:P 😀

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/36.0.1985.143 Safari/537.36

  2. elif dedi ki:

    çok gzl keşke gerçekte de böyle bir şey olsa :DDDD

  3. dad dedi ki:

    kardes heptakiliyo

  4. müzede bir gece 3 dedi ki:

    müzede bir gece 3 warmı

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; .NET CLR 1.1.4322)

  5. GÖRKEM dedi ki:

    DÜNYANIN EN GÜZEL FİLMİ

  6. emirhhan dedi ki:

    güzel bir filim herkese tavsiye ederim :))))

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/34.0.1847.137 Safari/537.36

  7. eda dedi ki:

    donuyo yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/33.0.1750.146 Safari/537.36

  8. e edn emdmd dedi ki:

    cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllldddddddddddddddddddddddddddddddiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii super ama sexs yox idi

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/31.0.1650.63 Safari/537.36

  9. siktimseni dedi ki:

    lan hiç sorun yok

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.172 YaBrowser/1.7.1364.21027 Safari/537.22
    85.99.165.225

  10. emirhan dedi ki:

    çok güzeellllll 😀

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.172 YaBrowser/1.7.1364.21027 Safari/537.22
    85.99.141.12

  11. emirhan dedi ki:

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.172 YaBrowser/1.7.1364.21027 Safari/537.22
    85.99.141.12

  12. emirhan dedi ki:

    hiçç sorun yok o sizin kafanızdaki sorundur

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.172 YaBrowser/1.7.1364.21027 Safari/537.22
    85.99.141.12

  13. efe dedi ki:

    süper özellikle t-rex ama veleocüraptor olsaydı mütiş olurdu

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/28.0.1500.95 Safari/537.36
    176.55.51.139

  14. hsft dedi ki:

    çok güzel izlemedim

    78.172.88.243

  15. baturalp dedi ki:

    bence filim oldukça güzel ve tafsiye ederim.Ama benim hiçbir şikayetim yok ve gayet iyi çalışıyo kesinti yok 3. partın sonunda sorun yok filimde güzel ve komik

    85.108.27.240

  16. Furkan dedi ki:

    Arkadaşlar yandexden girmeyin girmiyo googleden girin 😀

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.172 YaBrowser/1.7.1364.15751 Safari/537.22

  17. aleyna dedi ki:

    yaaa rumlar futbool oynuo

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/27.0.1453.94 Safari/537.36
    88.244.30.42

  18. admin dedi ki:

    arkadaşlar şu admin midir nedir üste yazıyo ya ben değilim özür dilerim partları konturol edicem sorunlarını gidericem ve beni tercih ettiğiniz için size minnettarım teşekkkürler……

    segilerle…..
    ADMİN….

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    88.251.94.175

  19. tivi kolik dedi ki:

    son part beni baya ugrastirdi ama sonunda oldu admin filmin sonundaki muzik kime ayit yazarsan sevinirm adamim ::))))

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    5.82.137.65

  20. tivi kolik dedi ki:

    son part pertolmusadamim admin

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    5.82.137.65

  21. tivi kolik dedi ki:

    son part calismiyorrr partlarda sorun var adminn heeyyyy son partt pert olmusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss::(((((((((((((((((((((((((((((((((cokk sinirlendimm ben simdii saldirinnnnn

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    5.82.137.65

  22. CEYDA dedi ki:

    güzel ççççççoooooookkkkkkkk gggggggggüüüüüüüzzzzzzeeeelllllll

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    46.197.134.136

  23. admin dedi ki:

    sizin için yane sizin gibi müşteri için bişey yapamam iyimisinizzz ? kolaysa siz yapınnn ….okadar kötüsünüski gidin laaann

    Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; tr; rv:1.9.0.7) Gecko/2009021910 Firefox/3.0.7 (.NET CLR 3.5.30729)

  24. trj dedi ki:

    ADMİN 2. PART TAM DEĞİL ÇOK ŞİKAYETÇİYİM 🙁

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    88.233.130.238

  25. SiNaN AyGaN Mc BeLaLı ÇoCuK dedi ki:

    çok güzel bölümlerini işallah izleriz
    Mc BeLaLı ÇoCuK

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; GTB7.4; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)
    88.252.30.252

  26. sinan dedi ki:

    çok güzel ama daha güzel bölümlerinide işallahizleriz

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; GTB7.4; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)
    88.252.30.252

  27. BARAN dedi ki:

    YÜZ KERE İZLEDİM HALA GÜLÜYORUM BU KADAR GÜZEL BİR FİLM YOK

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    95.14.129.56

  28. Zeynep dedi ki:

    Çok pro. film

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    46.1.51.71

  29. yusuf dedi ki:

    çook güzel tavsiye ederim

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.43 Safari/537.31

  30. Tural dedi ki:

    Bede hic girmir

    Mozilla/5.0 (iPad; CPU OS 6_0_1 like Mac OS X) AppleWebKit/536.26 (KHTML, like Gecko) Version/6.0 Mobile/10A8426 Safari/8536.25

  31. elmar dedi ki:

    guzel film çok sevdim yaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.152 Safari/537.22
    178.204.113.173

  32. elmar dedi ki:

    ççççççççççççççççççççççoooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkggggggggggggggggggggggggggggguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllllll

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.152 Safari/537.22
    178.204.113.173

  33. ee dedi ki:

    iyi bir film cok sevdim

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.152 Safari/537.22
    178.204.113.173

  34. FATMA dedi ki:

    filmde hiçbir sorun yok başında play a basıp durdurup yarım saat kadar bekleyin bekleyin derken başka şeylerle uğraşın yada filmi kaçta izliycekseniz yarım saat önceden açın zamandan tasarruf edersiniz diğer part larıda yeni sekmede (yukarıda anlattığım gibi) açarsanız bir patrı ,zlerken diğerleri zaten dolar böylece kesintisiz izlersiniz dot tavsiyesi 🙂 AYRICA FİLM MÜKEMMEL ŞİDDETLE TAVSİYE EDERİM 🙂

  35. gizem dedi ki:

    gerçekten mükemmel ötesi bir filim bu ikinci izleyişim…bazı bölümleri duygulandırıyo. çok süper bir film kesinlikle İZLEMELİSİNİZ ;D 😉

  36. ela dedi ki:

    yaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bu bi donuyo bi açılıyo ayrıca bilgisayarım da tutumlu ama filimde bi salaklık var 😀

  37. Halilemre dedi ki:

    SÜPER BİR FİLM BEYLER YAaa

  38. YUSUF dedi ki:

    ilk bas selamın aleküm 2013 kutulu olsun filimi ben çektım sesleniricisini ben yaptım

  39. gül dedi ki:

    heptakılıyor bakar mısınız lütfen

  40. ecem dedi ki:

    o uzaylıların tip ne öyle açtıkça içinden yenisi çıkıyor 😀

  41. semih dedi ki:

    ssssssssssssssüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüppppppppppppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  42. naime dedi ki:

    ya hep duruyo ama gerçek olsa inanırdım ama çok güzel bir filim herkes izlemeli
    tavsiye ederim

  43. Yağmur Ceylan Karataş dedi ki:

    Bence çok güzel bir film

  44. İzabella dedi ki:

    3. partın sonunda sorun var.

  45. beril dedi ki:

    hiç bir sorun yok sizin bilisayarınızda bir sorun vardır. yalan atmayın

  46. nAiL bAyRaM dedi ki:

    çok güzelbirfilimmmmmmmmmmmmm

  47. Emre dedi ki:

    film super hic bi sorun yokkkkkkkkkk

  48. edidör dedi ki:

    üçüncü partiden sonra sorun var giderebilirmisin

  49. naz dedi ki:

    birinci partta yarıda kapanıyor

  50. tuti dedi ki:

    üçüncü partın sonunda bi sorun var lütfen bakarmısısız